wtorek, 20 października 2015

Paczka z Cocolity ♥♥♥

Hej!

Niedawno miałam przyjemność zamówić kilka kosmetyków ze strony cocolita.pl  . Praktycznie wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały. Naprawdę polecam wam ta stronkę i może nie przedłużając, jak zwykle to mówię, zaczynajmy ! :)


#1 Balsam do ust EOS Lemon Drop

Jak pewnie wiecie jestem zwolenniczką balsamów do ust z firmy EOS . I tym razem się nie zawiodłam. Przepiękny zapach....świeżo wyciskanej cytryny, bardzo dobrze nawilża usta....jestem na maksa z tego zakupu zadowolona...moja ocena to  10/10

#2 Balsam do ust EOS Honeysuckle HoneyDew

Z tą pomadką jest podobnie.......przecudowny zapach...mi się wydaje że pachnie identycznie jak ta guma 3D arbuzowa....osobiście wole tam tą , poprostu kwestia gustu ;)
Moja ocena to 9/10

#3 Krem do rąk EOS Fresh Flowers

Moim problemem jest sucha skóra na rękach.....więc muszę dosyć często smarować jakimś kremem...jednakże wszystkie kremy są mega tłuste w dotyku i wolno wchłaniają się...gdy zamówiłam ten produkt miałam nadzieje że się nie zawiodę na tej firmie i się nie zawiodłam....szybko krem się wchłania, jest bardzo łatwy w zaaplikowaniu i również cudownie pachnie :) Moja ocena to 9/10

#4 ESSENCE maskara do rzęs w żelu 


Dobrze odżywia rzęsy...chociaż od czasu do czasu tego żelu za dużo jest na rzęsach i przez to ma się nie przyjemne uczucie...Moja ocena to 7/10

#5 ESSENCE Brit-Tea Paletka do cieni

Jasne, delikatne kolorki....nie widać ich tak bardzo na powiecę....Moja ocena to 5/10

#6 ESSENCE I LOVE STAGE EYESHADOW BASE 


Jeszcze go obecnie nie używałam, więc nie mogę wam powiedzie czy jest to dobra baza pod powiekę....ale niedługo na pewno napisze ;)

#7 MAKEUP REVOLUTION SZMINKA DO UST BLACK HEART


Super szminka! Ten kolor rzeczywiście jest taki czarny...zamówiłam ją głównie dlatego bo zbliża się Halloween...ale to kiedy indziej....Moja ocena to 8/10

#8 MAKEUP REVOLUTION SZMINKA DO UST MAKE IT RIGHT


Ta szminka również jak poprzednia jest cudowna ! Ma świetny fioletowo ciemny kolor....idealna na jesień :)
Moja ocena to 9/10

#9 RIMMEL WAKE ME UP PODKŁAD 100 IVORY


O tym produkcie nie mogę się zbytnio wypowiedzieć bo nie znam się na podkładach....kilka razy go użyłam...nie mam na temat tego produktu oceny

#10 BATISTE PARTY TRIO 


Pierwsze moje suche szampony a już się w nich zakochałam ^^ Rzeczywiście one podnoszą obiętość włosów....Moja ocena to 10/10

#11 MUA WHIPPED VELVET BLUSH ROCOCO


Śliczny, delikatny róż.....to cos czego szukałam....moja ocena to 7,5/10

#12 CATRICE CAMOUFLAGE CREAM 


Mocno kryjący korektor ...polecam...Moja ocena to 8/10

#13 TANGLE TEEZER ORIGINAL BUBBLEGUM PINK


To już moja druga szczotka z tej firmy......a kolejny raz się zakochałam.....po pierwsze : szybko się rozczesuje ...po drugie : nie wyrywa aż tak dużo włosów jak inne szczotki..po trzecie : dostosowuje się do głowy i łatwa w trzymaniu...Moja ocena to 10/10


OTO WKOŃU KONIEC!
Bardzo się ciesze z większości zakupów....oczywiście polecam tą stronę  
http://www.cocolita.pl/



Zachęcam was do czytania starszych postów ...PAPAPPA







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz