poniedziałek, 12 października 2015

Ulubieńcy Września

Hej! Dzisiaj lecimy z kolejnymi ulubieńćami :)


Kategoria 1 : Serial

Niedawno obejrzałam super drame! Bardzo polecam :) śmieszna i jednoczenie urocza :) Myślę , że każdemu się spodoba ^^ A nazywa sie  "Hi My Sweetheart "





Kategoria 2 : Napój

Po raz pierwszy pijam kawę ze Starbucks'a.....była mega dobra....bardzo mi smakowała ;) Polecam


Kategoria 3 : Piosenki

Miley Cyrus -Twinkle Song


Selena Gomez - Good For You



Demi Lovato - Neon Lights



Demi Lovato - Confident


Justin Bieber - What Do You Mean ?


Miley Cyrus - When I Look At You


Kategoria 4 : Książka
Jak pewnie wicie...jestem wielką fanką serii "Dom Tajemnic" ...trochę czasu upłynęło jak wydan 2 część , ale dopiero w tym miesiącu ją kupiłam i przeczytałam ^^ bardzo super książka, czekam na 3.....bardzo mi sie podobały szcezgóły , które zostały zawarte w tej książce :) POLECAM


Kategoria 5 : Jedzenie
Winogrono....to coś, co mogę jeść codziennie....nie ma innego owocu , którego bym jadła tak non stop



więc to koniec dzisiejszych ulubieńców, zapraszam do poczytania poprzednich postów....zostaw po sobie ślad i napisz komentarz ;)


Paaaaaaaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz