czwartek, 19 listopada 2015

Ulubieńcy Październik - Listopad ♥♥♥

Jak zwykle...długo mnie nie było i wgl....taka prawda że jestem leniwa i nie chce mi się -.- ale cóż.....móc to móc ...czy jakoś tak XD


Kategoria 1 : Picie
Od jakiegoś czasu zaczęłam pic kawę....nie dawno kupiłam w sklepie kawę INKE ...wiem że jest to zbożowa i to nie jest do końca kawa prawdziwa ale jest dobra :) Polecam


Kategoria 2 : Piosenki

1. Justin Bieber - Sorry 





2. Selena Gomez - Same Old Love


3. Ariana Grande - Focus 


Kategoria 3 : Książki

1. "Tajniki Makijażu" - Ewa Grzelakowska 

Dostałam tą książkę na urodziny od przyjaciółki ^^ Jestem bardzo z niego zadowolona ^^ Przepiękna grafika a treść jeszcze lepsze :*

2. Bezuzyteczna.pl. Codzienna dawka wiedzy bezużytecznej

Super książka! Można dużo się w niej dowiedzieć ^^ Jak najbardziej polecam


Kategoria 4: Wydarzenia

Listopad....mój ulubiony miesiąc.....15 listopada skończyłam 14 lat ^^ Z okazji tego cudownego wydarzenia zaprosiłam moje bliskie osoby - Ale, Ole i Amelie ( moje przyjaciółki ;) ) cudownie spędziłam z nimi ten świetny czas ^^ 


Ogólnie to już tyle.....jak mi się ze chce to może cos jeszcze w tym miesiącu wstawię...możliwe że coś z pieczeniem...mocno się w to wciągnęłam...ale to eis okaże ;) Zapraszam do poprzednich postów ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz