poniedziałek, 14 grudnia 2015

MY COLLECTION ALBUMS

HEJ! 

Dzisiaj opowiem wam o mojej kolekcji płyt. Uzbierałam je kilka przez najbliższy czas i uważam , że to na razie nie jest jakaś super liczba, którą mogłabym wam polecić ale cóż...życie...uzbierałam je w sumie 8....zacznę od mojej pierwszej płyty zakupionej w empiku ..tak tak , wszystkie płyty zostały zakupione w empiku


1. PIerwszą płytą co kupiłam był album MILEY CYRUS "BANGERZ" 

Jako że jestem Smilers to nie mogło by się obejść bez płyt Miley <3 Fajne nuty z tej płyty mogłabym wyróżnić kilka utwórów takie jak : SMS czy też LOVE MONY PARTY

2.Kolejną płyta jest również MILEY CYRUS "TIME OF OUR LIVES" 

A piosenki z tej płyty godne polecenia to : PARTY THE USA , WHEN I LOOK AT YOU  i  OBSESSED

3. jak można się spodziewać MILEY CYRUS "CAN'T BE TAMED" 

jedna z lepszych płyt których mam <3  WHO OWNS MY HEART , CAN'T BE TAMED , LIBERTY WALK  ogólnie to wszystkie mega mi się podobają 

4. MILEY CYRUS "BREAKOUT"

BREAKOUT , GIRLS JUST WANNA HAVE FUN , FLY ON THE WALL , SEE YOU AGAIN 

5. w końcu coś innego SELENA GOMEZ "FOR YOU"

COME & GET IT , LOVE YOU LIKE A LOVE SONG , MY DILEMMA , ROUND & ROUND, SLOW DOWN 

6.SELENA GOMEZ "STARS DANCE"

BIRTHDAY, STARS DANCE, LIKE A CHAMPION , UNDERCOVER, B.E.A.T. 

7. ARIANA GRANDE "MY EVERYTHING "

PROBLEM , ONE LAST TIME, BREAK FREE , A LITTLE  BIT OF YOUR HEART , MY EVERYTHING

8. DEMI LOVATO "DEMI"

NEON LIGHTS , REALLY DON'T CARE , NEVER BEEN HEART , LET IT GO , GIVE ME LOVE

Oczywiście planuje jeszcze więcej do kupienia ale hajsy się nie zgadzają i muszę poczekać na kieszonkowe XDDD

♥♥♥PAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz